środa, 22 sierpnia 2018

Introduction

Witam serdecznie potencjalnych śledzących!


Tworząc tego bloga chciałbym pokazać odrobinę własnego, często odmiennego punktu widzenia na wszelkiego rodzaju kwestie, które nas otaczają. Prawdopodobnie będzie to spam zdjęć oraz przemyśleń, ponieważ jest sporo rzeczy do pokazania i opisania. Nie tylko tych z przeszłości, ale także te, które będą kreować przyszłość. Mam nadzieję, że zaciekawię treścią i podbije Wasze serca w jakikolwiek sposób.

 

Trochę o mnie 

Mam na imię Bartek [25l.]. Prowadzę zupełnie zwyczajne życie, z ogromnymi zapędami do wszystkiego, co potrafi podnieść ciśnienie krwi. Bez względu na to, czy chodzi o skoki z mostu do wody, czy bardziej przyziemny wschód słońca będąc na rybach. 
Często wylewny ze mnie człowiek, mimo, że równie często skrywam myśli , by później eksplodować i wyrzucić wszystko naraz. Pisanie polubiłem w szkole średniej, w której zamiast wybrać interesujący mnie kierunek informatyczny, porwałem się na dziennikarstwo, bo było tylko 20 kilometrów od domu, a nie 60.  Ten kulminacyjny moment przekształcił mnie w humanistę. Czy żałuję? Trochę tak, w końcu umysły ścisłe mają lepszą perspektywę na życie. Rzuciło mi się kiedyś w oczy stwierdzenie, że "humaniści są największymi ryzykantami wszechczasów" - i bardzo skłaniam się ku tej wersji. 
Z natury jestem chyba pesymistą ze słomianym zapałem do niektórych kwestii życiowych. Oczywiście staram się myśleć jak najczęściej pozytywnie! Nie zawsze wychodzi, ale próbować trzeba!
Param się również fotografią, chociaż ostatnimi czasy jakoś brak do niej werwy. Liczę na to, że blog wraz z moją ukochaną kobietą mnie do tego popchną!
Być może diament ze mnie, tylko trzeba oszlifować! 

A tak całkiem serio, może nie będzie tu zdjęć portretowych, ale różnego rodzaju makro, natura i inne abstrakcje wynagrodzą Wam to!





 


Pozdrawiam gorąco!

B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz